marți, 30 ianuarie 2007

Sa se stinga lumina!

Militati impotriva incalzirii globale! Ia parte la cea mai mare mobilizare a cetatenilor impotriva Schimbarii Climei! Alianta pentru Planeta (grupare a asociatiilor de protectie a mediului) lanseaza un indemn catre toti cetatenii, 5 minute de pauza pentru planeta: stingeti cu totii luminile pe 1 februarie 2007 intre 19:55 - 20:00. Nu dorim sa economisim 5 minute de electricitate doar in aceasta zi, ci incercam sa atragem atentia cetatenilor, mijloacelor de informare si factorilor de decizie asupra irosirii energiei, incercam sa le spunem ca e timpul sa actionam. 5 minute de repaos pentru planeta: nu va ia mult timp, nu va costa nimic, si ii va arata candidatului la presedentie ca schimbarea climei este subiectul cu cea mai mare greutate in dezbaterile politice. Livia Micu


L-am primit pe messenger mai devreme si am vrut sa fac un experiment asa ca l-am trimis la toata lumea. Sorry for the spam. Iata cateva din raspunsuri:
  • borasc/ io o sa caut lanterna din casa si o s-o aprind si p'aia/ in semn de anti-protest
  • ma ocup eu de pana de curent, in ce sectoare ale bucurestiului sa fie?
  • Asociatia Globala a infractorilor saluta aceasta decizie
  • hai mai...
  • pe 1 februarie imi cumpar 10 becuri de 200W si le aprind la 19:55
Voi ce pare aveti? Asteptam parerile dumneavoastre in sondajul de mai jos si in comentarii. Multumesc.

Niciun comentariu: