joi, 21 iunie 2007

La comedia e finita

Mda, am terminat facultatea si in sfarsit ma simt liber. Sau cel putin cu mult mai liber. Ar mai fi multe de comentat pe acesta, dar nu vreau sa-mi stric buna dispozitie acum. M-am oprit aici doar ca sa va povestesc ca am incheiat proiectul de care m-am apucat acum 6 luni si pentru care m-am lasat de munca si chiar si de blogging. El a fost practic lucrarea mea de diploma, dar asta nu conteaza atat de mult. Mai mult conteaza ca am reusit sa ating ceea ce mi-am propus, chit ca ar mai fi multe de facut in continuare. Acum voi face o pauza, sau un alt gen de pauza. Nu ma pot vaita, a fost o perioada frumoasa in care n-am avut nici scoala (decat o restanta), nici job, nici chirie, am facut ce mi-a placut si m-am plimbat si doua saptamani in Franta. Am fost un fel de hippiot - computer geek, caci am muncit mult si fara nici o recompensa, in afara de satisfactia mea personala.

Iata noua mea pagina pe care am publicat rezultatele proiectului. Sper sa va placa demo-ul, documentatia este pour les conaisseurs - inca mai sper ca exista oameni care sa priceapa macar o parte din ce am scris eu acolo .

Pe curand!

Niciun comentariu: