joi, 13 aprilie 2006

Pe liniutze

Incep sa inteleg incet incet ce inseamna ce inseamna defapt blog-ul sau ce potential (nedescoperit) poate oferi. Am descoperit recent ca as prefera de o mie de ori mai mult sa citesc blogurile scrise de unul si de altul decat sa citesc ziare.  Asa ca m-am gandit sa rezum pe puncte cateva din concluziile mele.

  • Blogul e pana la urma tot un fel de jurnalism si el, dar seamana mai degraba cu editorialele din Sapte Seri sau B-24-FUN. Regula nu se respecta in cazul meu; probabil ca la mine asemanarea e mai mare cu "Scientific American" combinat cu "Pshologia Azi"
  • Blogul e defapt la origine un jurnal (de la log, doh). Cei mai multi, insa, nu tin un jurnal si chiar daca l-ar tine, nu ar face-o in vazul tuturor (bineinteles, exista si minoritatea). Asa ca unii ajung atat de departe in a-si descotorosi blogul de caracterul confesional incat prefera sa republice stiri aparute deja pe net. Retards!
  • Blogul e un fel de buletin informativ. Aflii de pe el tot felul de lucruri, vrute si nevrute. Poti sa-ti imbogatesti cultura generala sau sa aflii ultimele stiri de la coltul strazii (condimentate la optiunea autorului a la Academia Catavencu).
  • Se poarta blogul pastila: il citesti repede, intelegi usor ideea, oriunde ai fi, acasa, la serviciu sau la internet cafe. Precum cotidianul Averea. Se poate vedea clar din posturile anterioare ca nu il agreez, desi s-ar putea sa ma reprofilez.
  • Blogul creaza dependenta. De la un inceput reticent, am ajuns sa nu mai pot sa ma abtin. Iar eu sunt mic puiut. Cititi si voi articolul asta ca sa va faceti o idee despre "amploarea fenomenului": http://www.vivid.ro/index.php?issue=78&page=Media.
  • Blogul e contagios. Din pacate se ia precum rasul si mai face si pofta. Incepand de azi am inaugurat lista de germeni responsabili in cadrul blogroll-ului. De asemenea avem si debutul unui oponent de-al meu in ale lungimii blogului. Doamnelor si domnilor, am placerea de a va recomanda "impresiile de peste ocean" ale lui Lex: http://blog.360.yahoo.com/blog-qy1RtG4zaaeOHPoWunk5VQ--?cq=1&p=134.

Atat pentru azi, dar nu inainte de a va face un scurt digest de spam si linkuri ale ultimei perioade. Tot pe buline:

  • Antenele GSM intra in top direct in varf surclasand E-urile din alimente. Pe bune acum, cititi si va minunati,e destul de serioasa treaba: http://www.aimgroup.ro/articol.php?id=6
  • De la ascultat CityFM am ajuns pe pagina lor de web, de unde am ajuns apoi pe pagina de blog a lui Boariu (zis Cusurgiu). Iaca http://blogariu.blogspot.com/. Pare interesant, desi n-am apucat decat sa scanez putin.
  • Cum nu-mi place sa trimit mass message-uri mai departe pun aici un link pe care tocmai l-am primit. Il infatiseaza pe Becali in tot felul de poze trucate. Nu ma intereseaza prea mult persoana lui, dar pozele sunt amuzante tare: http://coke.addicted.googlepages.com/home.

P.S. Scuzati aspectul dezordonat al linkurilor, dar prin multitudinea de limbaje de programare pe care le cunosc :P nu si-a gasit locul si HTML, asa ca le-am trantit direct ca la mama lor (de browser).

Niciun comentariu: