duminică, 1 octombrie 2006

Bucuria si fiorii reinceperii scolii

Stau de cateva ore si tot reinstalez windows-uri si linuxuri pentru simplul motiv ca m-a mancat in cur sa-mi instalez la un moment dat Windows XP pe 64 de biti si pe urma mi-a expirat dupa o luna ca nu era crack-ul bun. Apoi am instalat Windows (pe 32) pe alta partitie, iar azi am incercat sa-l scot p-ala vechi ca sa recuperez spatiul pierdut cu Partition Magic 8.0. Era bun mai demult, in ultima vreme mi-a facut numai belele. Asa cum m-am hotarat sa nu mai bag benzina de la LUKOIL dupa ce mi s-a infundat jiglerul de relanti, asa cred ca o sa ma las si de softu asta de partitionare. Pe de alta parte recunosc ca nici eu nu mai sunt la fel de bun ca pe vremuri, aproape ca nu mai stiam cu ce se mananca MBR-ul. Dar ce-mi pasa mie? Ca doar sunt programator in Java pe telefoane mobile.

Niciun comentariu: